Bakırköyde Bakırköy Görüntüleme merkezinde yaptırdım ve memnun kaldım bayan doktordu çok ilgilendi bebeğim resim vermedi önce ve beni belli süre sonra tekrar aldı 300 tl 1 hafta önceden randevu alman daha iyi olur çünkü o şekilde randevu veriyorlar 🌝