Dnebzkrt sağlıcakla kucağına al inslalah canım benimde ilk başlarda 3 kese gözüküyordu ama sonra onlar kayboldular ve tek bebek kaldı suan 39 haftalığım sizde sag salım kucaginiza alirisniz inslalah ama gerçekten cok farkli bi duygu 3 üz hamile olmak