Seyda08 burada bi yerde okumustum doktor kontrolu olan gun hak var falan diye de, ben hep sefime soyleyip ciktim, kontrollerimi de tum gun gidecek sekilde degil de 3:30-4 gibi aliyordum ki ogleden sonranin da yarisi isyerinde olayim diye. Zaten toplamda 6-7 gidis falan oluyo ayda 1’den, tolere ediyor cogu yer ama alamiyorsaniz doktorunuza rapor yazdirin 1 gunluk, izninizden gitmesin