Dua35 Arkadaşlar merhaba şuara her seyden tiksiniyorum tek yediğim muz ,su bile midemi bulandırıyor,bir yemeği düşünmek bile kötü ediyor beni çok üzülüyorum yiyemiyorum bebeğimi besleyemezsem diye sizde durumlar ne
anneadayi33 Dua35 kaç haftalıksınız hamileliğin başlarında oluyor öyle şeyler üçüncü aydan sonra düzeliyor
Haticeyuce31 Dua35 ben oğlumda çikolatadan tiksindim 9 ay boyunca nadirdir tatli cikolata yediğim kokusu cok kotu geliyordu ki beni gören aa elinde cikolaya yok hayret derdi o kdr severdim doğumdan sonra normale dondum Simdi 2 aylik hamileyim 4 gün öncesine kadar bir skntim yoktu hatta ayoptie söylemesi 2 gün evvel tost yedim kendim yaptım ama 2 gundur tostun kokusundan midem bulanıyor nefes qlamiyorum resmen 🤷♀️
Seyma2861 Dua35 endişelenme canım bebek zaten suan senden beslenmiyor .kan aracılığı ile besin alıyor. Geçirdiğin süreç çok normal bende sadece yoğurt yiyordum. Tuzlu salatalık,ayran cacık türü yemeye çalış ferahlatır seni biraz limon koklayıp yemekte fayda etmişti bana
Ozlemozlemmm Dua35 tam olarak yaşadığım şey. Ne düşünsem tiksiniyorum. Bu düşünme işini de bırakamıyorum 😅 Sağlıklı her şeyden soğudum bir de . 8+4 üm ve birkaç haftadır böyleyim 🙂