ben uzun kollu üzerine penye yelek diye düşünüyorum zaten toplu olsun diye battaniyeye de sariliyor ama kac takim ne alacagim bende düşünüyorum 😂0-3 ay alsam bebek iri dogsa 40 a kadar anca giyer 3-6 ay alsam bebek küçük dogsa buyuk gelir cok karışık bizimki 😂