Arkadaşlar bugün ameliyat olaçağım spinal sezaryen, ikinci sezaryenim, özel hastenede doğmum olacak,doktorum bu sefer bana kasığa kadar varis çorabı almamı söyledi, ameliyathanede giydirip ameliyat bittikten sonra çıkarıcağını söyledi , nedenine ise karını actıkları icin pıhtı oluşumunu engellemek için olduğunu söyledi, ben hiç duymadım böyle bişi , duyan varmı? Ayrıca ilk doğumumda böyle bişi istememişti, gerci aldım istediğini doktorumun ama, bi cevap verinn acilinden???