34ysmn44 geçmiş olsun bende aynı dertle uğraşıyorum yaklaşık üç ay önce yanağım şişmişti felaket ağrı vardı karanfil yağı koymuştum uyuştrdu hafifletti bi kaç güne dün yine oldu🤦🏻♀️ Damağımı patlatmıştı gene bastım yağı😤 mide bulantsı yapyr bende ama mecbur ilaç kullanmyrz böyle idare edcz 37+4 yim parol dışında bişi kullanmayn diolar yine araştırın