Zeyyaleyyy benim gunduz kontrolum vardi gttim doktor alttan muayene etti uyari verdim bgun bol bol yuru dedi en gec pazartesi alicam suyunu patlaticam dedi oda oyle syleyince ben çıktım halisahaya gttim orda 2 saate yakin yurudum spor aletlerinde ayak acip kapama aletine bindim bayagi eve gectim yemegimi yedim uykum geldi tam yaticaktim pit diye bir ses geldi suyum gelmeye baslamisti o zaman saat 18.30 idi hemen ilknur hocayi aradim sen gel yatisini yapacaklar senin dedi ben dusumu aldm ciktim hemen gttigimde sancilarim sklasti ama acilmam hala 1 cm di ben suyum geldigi anda fatma ana eli otu da koydurttum tabi neyse hastanede beni servise aldilar ama su gelip duruyor dguma kadar su gelmesi hic durmuyor kendi agrilarimla dogumumu yaptim suni vermediler 23.00 dan snra sancilarim daha cok artti ben diyordum yuruyus yaprim pilateste ziplarim diyordum ama onlara gücüm kalmadi yatakta bagirmaktan ve ellerimi isirmaktan baska birsey yapamiyordum soylenip durdum normal dgum benim neyime sezeryan ol gec bak obur odada cocuklar ne guzel bagiriyor deyip drdum annem her sancida belime masaj yapti saat 00:20 de falan beni nst ye bagladilar o ara daha şiddetliydi o ata ebe gelmis beni muayene etti dgumun baslamis sakin ikinma dedi beni 00:45 te dguma aldilar giderken hemen ilknir hocayi aradilar 10 dk ya hoca geldi ve 1:27 de kucagimdaydi🥰🥰 ama bebegimi kucagima alana kadar hep dedim normal dogum benimm neyimee dedim😁😁 annem ve esim yanimdaydi ben dguruyordum ama onlar 9 10 flan dgurdular😁