mucizemm01 Güzel Anneler , Bebeginiz icin hangi Yatagı yada besigi tercih ettiniz ? Yangisi daha iyi ? ben su yatagın kenarına konulan besiklerden almayı düsünüyorum sizce ne kadar öantıklı yada hangi besik yatakları önerirsiniz ?
Meriwa mucizemm01 yatak odamda şu küçük 6 aya kadar kullanılan beşikden var ahşaplar dan canm cok memnunum gece yatal odamızda yatıp cocugu koyuyorum sallanma özelliği hayat kurtardı benim için salonum da da prego marka anne yanı var oda reflü yatağı olabilme özelliği var eğimli duruyor ama ben sallanmayanını aldım tek ürün derseniz bunun sallananını almanızı tavsiye ederim ikisinden de cok memnunum
mucizemm01 Meriwa cok tesekkür ederim canım cok yardımcı oldun vallah , bende anne yanı şik düsünüyorum daha pratik geliy bana
Meriwa mucizemm01 ben rahat ettim büyük olduğu için ev beşik taşımak sorun olacaktı böyle aldım herkes 6 ay yatcak ne gerek var dedi ama cok rahatız eşimde bende büyük 3-4 yaşa kadar kullanılan beşikler var mesela onu yatağın kenarına cekceksiniz sizin kalmanız sorun oluyo bu küçük altıda tekerlekli kendi başıma odada yer değiştiriyorum diğeride reflü özelliği olunca hiç kusmadı bebekler emdikden sonra düz yatmamalı eğimli olmalı süt geri cıkıyor yoksa