Mrb anneler. Calismak zorunda olan bi anne adayiyim.rahmimdeki miyomun buyumesi yuzunden aşırı derecede agrim ve bitmek gecmek bilmeyen sancilarim var. Tuvalete dahi oturup kalkamiyorum bıçak gibi batiyo resmen.henuz 15.haftamdayim henuz ve heyet raporu alabilir miyim bi kerede en fazla kac gun veriliyo heyet raporu.bilgisi olan anneler yazarsa sevinirim. Rabbim once saglik versin herseyin en başı saglikmis boyle durumlarda daha iyi anlıyoruz😞😥😭