Dilekdmrc Dün nst de sancı çıkmadı bugün sabah nişanım geldi doktora gittim açılma sancı hiç bişe yok ama şuan deli gibi sancım var 5-10 dk da bir giriyo ama suyum falan gelmedi, doğurur muyum sizce hastaneye gitsem mi? 36+2
MavilikH Dilekdmrc bence biraz daha takip et baktın iyice sıklaşıyor ve düzenli tekrar bi görün umarım vaktinden önce gelmez sağlıkla gelsin 🙏🏻
Meriwa Dilekdmrc suyunuz gelicek diye bişey yok benim doğum esnasında geldi kasılma sayar indirin 5-10 dk bir girse duramazsınız mümkün değil ordan düzeni takip edin
Dilekdmrc Aden23 işte bu sabah nişanım geldi kanlıydı, onun haricinde şuan girip çıkan sancı oluyo karnımda bi 20-30 saniye dolanıp gidiyo ve 5 dk sonra bidaha giriyo.. ayrıca ishal ve mide bulantısı var şuan acaba üşüttüm mü onu da bilmiyorum kafam çok karışık
Naz-Ylmz 40+1 Benimde şuan nişanım geldi belimden giren bir ağrı var arada karnıma vuruyor daha sıklaşmadı sancılar
Dilekdmrc Meriwa valla aynen 5-10 dk da bir giriyo çok fenayım ama kararsız kaldım gitmekte, bakıp eve gönderiyolar sinir oluyorum
Meriwa Dilekdmrc ama şimdi fark ettim 36 hafta için erken bişeyiniz olsa yatırırlar cnm 5-10 dk bir ağrı girmesi demek doğuruyo olmanız lazım ben telefonu gözüm görmüyodu açıkcası yalancı sancıdır onlar ılık duş alın uzanın stres yapmayın kendinize ayaklarınızın altını sıcak tutun bakın bakalım olmadı öyle gidin
Dilekdmrc Papatyaesra valla hiç beklemedim hastaneye gittim sabah 5 te ve 12 saat sancı çektim akşam 5 te doğurdum şimdi hastanedeyiz yanımda yatıyo prenses ☺️
Papatyaesra Dilekdmrc Yasa kızınız erken gelmiş bakalım bizim kızımız ne zaman gelecek 💕 Rabbim herkesi bir avazda kurtarsın.