kardelenoez01 Kızlar 38+2 hamileyim ve şu an sol kalçamda ki ağrıdan yürüyemeyecek haldeyim zorla topallar vaziyette yürüyorum böyle bir durum başına gelen var mı ne yapmam lazım 😭😭
kardelenoez01 MavilikH Demir hapı ve femibion diye bit hap var onları kullanıyorum içinde magnezyum da var diye yazıyor
MavilikH kardelenoez01 magnezyumdan kaynaklanıyor diye biliyorum bende 36+0 bendede oluyor hem ağrı hem kramp ama ben kullanmıyorum ilaçtan hiç hazetmiyorum