Prensesimgeliyor22 36 +4 haftalık hamileyim bugun dişimi çektirdim ama cektirdiğim yer aksamdan beri agrıyo ne yapsam gecmedı uyuyamıyorum basına gelen var mı 😥
Serifeinc4 Prensesimgeliyor22 36+6yız bizde bugün iyiym şükür ama her gece her gece diş ağrısı beni mahvettiii bikaç haftadır. Diş için doktora da gitmedim yarım yarım parol alarak buz koyarak diş fırçalayarak hafifletmeye çalışıyorum ama bu süreçte diş çekimini nasıl yaptılar canım zararı yok muymuş
ayseguler01 Prensesimgeliyor22 benimde yirmilik dişim çıkıyor 🤦♀️ ne yapsam geçmedi parol içtim ama hiçbir işe yaramadı
Prensesimgeliyor22 Serifeinc4 zararı yok canım agrı daha cok zarar veriyor ama yaptırmadan once boyle agrı yoktu
Serifeinc4 Prensesimgeliyor22 çok geçmiş olsun canım. Gerçi ben hangi dişimin ağrıdığını bile kestiremiyorum çekilecek bir durumu yoktur heralde ama diş tedavisi yapılmaz diye duymuştum artık son raddeye gelirsem mecbur gitcem bende. Herkes bugünlerin tadını çıkar uyu diyo ama bu diş bende ne uyku ne düzen bıraktı
Prensesimgeliyor22 Serifeinc4 sorma valla hala ayaktayımm gec olmadan gıt doktora Allah yardımcımız olsun inşallah