Arkadaşlar merhaba 14+4 haftalık gebeyim.Mide bulantısı için(prilam 2 tane) multivitamin(decavit)Demir ilacı (gyno ferro) D vitamini artı üstüne tiroit rahatsızlığımdan dolayı dozu yükseltilen tiroit ilacım,idrar enfeksiyonum için augmentin (antibiyotik) parol ağrı kesici kullanıyorum ve bütün gün bunları kullanmak zorundayım sersem gibiyim sürekli uykuluyum yemeğimi zor yiyorum bazen sabahları uyanamıyorum alarm sesini dahi fark etmiyorum deliksiz uyuyorum kalkarsam da başım sallanıyo beş dakika da ne bulursam yiyip yatıyorum uykudan normal mi sizce ilaçların yan etkileri ama bebeğinde beslenememesinden korkuyorum kendimde en fazla 1 kilo aldım 😒sizlerde de var mı böyle sorunlar