Ellerimin parmak aralarında küçük kabarcıklar ile başlayan ve zamanla karnıma ve ayak parmaklarıma geçen bir kaşıntı kızarıklık ile başladı özellikle gece derimi yırtarcasına kaşıyorum doktora gittim gebelik egzeması dedi krem ve hap verdi kremi sürdüm ama hapın içeriğinde hamilelikte kullanmayınız yazıyor hem cildiye hem de kadın doğum doktorum gördü ilaçları çok arada kaldım geçsin de istiyorum 8. Aydayız Bi sıkıntı da olsun istemiyorum. Aynı sorunu yaşayanlar ne yaptınız yazın lütfen