E1ifannesi Sol bacağımda sanki damarlar cekiliyomus gibi uyusukluk oluyor 31+0 haftalık hamileyim ne olduğunu anlamadım 🤨 acaba bilgisi olan var mı ?
Diilaa Ben 38+2 haftalık oldum 36 da başladı benimde aynısı doktorum bebek sinirlere baskı yaptığı için fıtık girmiş dedi doğumdan sonra geçermiş. Çok zor ama tek başına merdiven inip çıkamıyorum iyice kötü oluyor gün geçtikçe
Eylullllllllll21- Benimde ilk gebelikte öyleydi sabaha kadar uyutmazdi ağlardm artk doktor magnezyum ilaci vermişti geçmişti sanki damar cekiliyo ’da böcekler sarıyordu bacağıma, bunda ’da ellerim bazen uyusuyor