Pkosendrom Kızlar sol tarafa yatmak gerekirmiş damarlardaki kan akısı için ama ben yatamıyorum sol tarafima alısık değilim siz nasil yatiyorsunuz ?
neslii35 Pkosendrom tam bu başlıkta konu açmayı düşünürken bu başlığı gördüm bende burda bekliyim bari 😕
Doris Pkosendrom nasil rahatsan öyle uyumalisin, bir sorun olursa yani damara baskı gibi zaten rahat edemezsin. Genelde hep saga yattim en rahat o sekilde hissettim kendimi. Sirt ustu yatmadim sadece.
MihricanA Pkosendrom Sirt üstü haric sag sol yatiyorum hep genelde sag tarafta daha cok rahat ediyorum
Aysenur61 Pkosendrom bende 17. Haftadayım hep sağıma donuk yatarım daha soluma donmedim hiç yatamıyorum çunku. Nasıl rahatsan o şekilde yat senn rahat yatmanda önemli
Ef24 En başından sol tarafa yatmaya alıştırmıştım kendimi ama son haftalarımda da sağa dönüp uyuyabiliyordum sadece. Bazı uzmanlar sola yatmalı diyor bazı uzmanlar sol ya da sağ farketmez diyor ama sırt üstü yatmak kesinlikle iyi değilmiş
MihricanA Pkosendrom Bi süre sonra zaten ayni tarafa yatmaktan omuzların bacakların ağrıyacak mecbur sag sol dönüp duracaksin gerci ben artik desteksiz dönemiyorum da 😂
lyl3006 Doktorum hep sol dedi ama ben de sürekli öyle kalamıyorum hatta sağ daha rahat sağa da yatıyorum napim yoksa hiç uyuyamam
prensmusta Pkosendrom kesinlikle hamile yastığı öneririm,ben e bebekten aldım,büyük olanlardan,soluma bende hiç alışık değildim ama bu yastığa sarılıp çok rahat yatıyorum,tabi 30dan sonra sürekli aynı yere yatınca ağrı oluyor,arada sağ sol yapıyorum mecburen
asiltosumm35 Pkosendrom canim bende yuz ustu ve sirt ustu cok rahat yatardim ve malesef gunlerce zorlandim. Sola yatiyorum bi kalkiyorum sirt ustu.boyle boyle alisman gerekiyr. Cunku suan 34. Haftam bitti ve kesinlikle sirt ustu yatamiyorum. Biraz uykularin kacicak ama aliscaksin canim
Hamidevahap Bende yuzustu yatmaya alışık biri olarak epey zorlanıyorum 24 cu haftadayım ara arada yuz ustu yatıyorum genellikle bende bi sag bi sol dönüyorum
ssnnmmm 20.haftaya kadar istediğin gibi yat dedi doktor sonrasında göbek büyüdüğü için yüzüstü istesemde yatamadım bi yastık önüme bi yastık arkama koyuyorum öyle uyuyorum şimdi
Gly_87 Pkosendrom geceye sola yatarak basliyorum,sonra bi bakmisim saga dönmusum ve hanimefendi ne zmn saga dönsem kipirdanarak uyari veriyo bana 🤣🤣