Bu bir hizmet degerlendirmesidir. Insallah basligi etiketi degistirmezsiniz. 😁 Foruma girmeyi cok seviyorum, bebisim izin verdigi surece. Ama bugun reklamlar beni cildirtti. Zaten kisitli bi vaktimiz oluyo onda da boyuna reklam cikiyo. Zamaninda ben de cok sorular sordum, cevap buldum bulamadim.. Haliyle burda bi kac kisiye yardimci olabilirsen ne mutlu bana dusuncesindeyim ama reklamlar yuzunden de yilmak uzereyim. Imdat yani. 😫