Evet canım geçen geçen çarşamba 37.haftayı bitiriyorduk ve o gün kontrolüm vardı. Bebeğim ters olduğu için 25 kasım gününe de sezaryen planlanmıştı. Ancak geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğimin 1hafta içinde hiç kilo almadığını gelişiminin durmuş olduğunu ve 3hafta geride olduğunu öğrendim. O gün yatışım yapıldı ertesi gün sezaryenle bebeğim alındı. 2500 kilo doğdu kızım şükürler olsun kuvöze girmedi ama çok minik. Diyeceğim o ki gelişim durması veya ciddi gerilemesi söz konusuysa ciddiye alın Allah korusun böyle durumlarda gebeliğin devam etmesi çok daha riskliymiş