Derin123 Kızlar bugün tam 37 haftalık oldum ve kontrolüm vardı nts ye bağladılar sancılarım çıktı sonra alttan muayene etti açılmam hiç yok bebek kafasını dönmemiş daha dedi böyle olupta bir kaç gün içinde doğum yapan var mı yada sizce daha zamanı var mı
BussZ5 37+5 haftalıgım 36 haftalıkken alttan muane olduğum bebegim kanala girmişti acılmam yoktu ve düzenli sancılarım cıkıyordu nts de hayla ne gelen ne giden var o hayla bekliyoruz