Ben yaptırdım gittiğim devlet hastanesinde 500tl ödedim çok şükür temiz çıktı . Sonuç 15 günde çıkar dediler 1 haftada çıktı. Anneden kan alınarak bebeğin dnasına bakılıyor herhangi bir sorun varsa %90 çıkıyor. Önemli olan 2li tarama aslında ordaki değeriniz iyi çıktıysa içiniz rahat olsun. 2li temiz çıkan 3lüyü yaptırmıyor bile