Ya dikkat etmek gerekiyor tabi ama arada kaçamaklar da oluyor mesela bazen aşırı kola içesin geliyor ( gebelikten önce içmezdim ) eşime bi bardak koyuyorum onunkinden birkaç yudum alıyorum dünyanın en güzel içeceği gibi geliyor nedense 🤣🤣 sucuk da şöyle mesela normalde hep haşlanmış yumurta yerim ondan bıktığım zamanlar oluyor eşime sucuklu yumurta yapıyorum sucuklarını yemeden yumurtasından yiyorum o beni idare ediyor 🤣 cips vs arada çok canım istiyor yiyorum valla yapacak bir şey yok az da olsa yeniyor bazı şeyler