1ogretmen Bendeki de zayıflatan çok çalışan zehirli guatr cinsinden aynı🙏🏽 Hamilelik düşünmüyorduk henüz 5 yıllık evli olmamıza rağmen korunuyorduk. (Ki doktor hamilelik sende zor olur demişti. Ama istemediğimiz için bekliyor ve korunuyorduk)
1 yıl kadar thrymazol ilaç kullanmıştım Amerikan hastanesinde Dr Tahir Haytoğlu’na gidiyordum takip etti ve 1 yıl sonunda ilacı bıraktırdı. Hatta çarpıntım için beloc kalp ilacı bile kullanmıştım.
İkacı bıraktıktan sonra 2 yıl korundum ve korunmayı bırakalı ilk ayda hamile kalmışım.
Bebek 2 aylıkken öğrendik bizde.
İlk haftalarda TSH serbest T4 yine yğksek çıktı eskisi gibi. Doktor kontrol altına aldı ilaç yazmadı. Eğer 2.tahlil zamanı yine yükselmiş olursa hamilelikte alabileceğin bir ilaç var onu yazarım korkma dedi.Ama sonuçlarda haftalar şlerledikçe düzeldi.Gebelşkten dolayı artmış yani hiçbir sorun yoktu çok şükür. Doğuma 1 ay kaldı bir sıkıntı yok şu an🙏🏽
Ama her gittiğim doktor hamilelikte çok çalışan tiroid tipi az çalışana göre daha iyi dedi.
az çlışanda bebek düşme riski yok ama zeka geriliği olabilirmiş.
Çok çalışanda düşme riski var ama tutununca da bebekte sıkıntı çıkmıyormuş🙏🏽
Eğer denediyseniz ve olmuyorsa ya paikolojik olarak fazla hazırlandığınız için ya da, gününe denk gelmiyor olabilir🙏🏽
İlac tedavısı olmus muydunuz siz tiroid için öncesinde peki?