alimerve Merhaba şuan 5haftalık hamileyim 2gün önce ögrendim bundan 3hafta önce dişim için röntgene girmem gerekiyordu hamilelik şüphesi var mi diye kan tahlili verdim yok dediler bende ona güvenerek hem antibiyotik kullandım hem röntgene girdim meğerse 2haftalık hamileymişim. Var mi böyle bişey yaşayan bebeğime bişey olur mu
rbiadmrr alimerve benim başıma gelmişti henüz kese bile gözükmüyordur çok yeni ben bir sıkıntı yaşamadım çok şükür çok yeni olduğu için sende yaşamazsın inşallah
mercimeginanne alimerve 2 haftalıkken gebelik olmuyor zaten cnm için rahat olsun o ilk iki hafta yumurtanın gelişme evresi. Büyük ihtimal senin gebelik dişçiden sonra gerçekleşmiştir.
nslhn__ alimerve benimde başıma geldi ama bebek daha çok aşağıda olduğu için herhangi bi sorun olmaz demişti doktor bebeğim doğdu çok şükür hiçbir sorun yaşamadik benimki hafta olarak seninkinden büyüktü merak etme inş seninkinde de bişey yoktur.
Blacdown alimerve hangi antibiyotiği kullandınız o haftalarda bebek ya zarar görür ve düşük olur veya hiçbirsey olmaz sağlıklı bir şekilde devam eder yüksek ihtimalle bi sıkıntı olmaz
Pome nslhn__ merhabalar bende 9 haftalık ken tomografiye girmiştim hamile olduğumu bilmiyordum dr um biraz olumsuz konuştu sürekli kontrol altındayım şuan 16 haftamdayım siz kaç haftalık ken çekildiniz Rabbim evladınızı size bağışlasın inş ve bende sağlıkla alırım kucağıma
melek_03 Benimde başıma geldi, ama ben emare girmiştim… şu an 32 haftalık olduk, ilk başlarda bende çok korkuyodum kesin birşey olmuştur diye ama çok şükür 🙂
[silindi] alimerve siz onlem amacli biraz tahin tuketin bu donem, vucudunuzdan radyasyonu atmaya yardimci olur
nslhn__ Pome benimde 5 ten sonraydı ama tam hatirlamıyorum kaçıncı haftaydı.bizde de olumsuz konuştular eşimle çok korkmustuk bişey olucak diye ama bebek daha küçük aşağıda olduğu için etkilememiş olabilir demişti.kontrollerinizi aksatmayın inşallah bişey olmaz merak etmeyin.teşekkur ederim bu arada rabbim sizin bebeğinizide size bagişlasin inş sagliklı bi şekilde alırsınız kucağınıza
Mavisevgim alimerve Ben ilaçlı tomografi ye girdim bir sorun olmadı daha çok küçük sorun olmaz dedi doktor hatta 37 haftalık hamileyken baş ağrısı vardı emara bile soktular