Mugesahra33 rukiye_h bnm kalp seklınde demıstı doktor,ikinci bebeğime hamıleyım allah izin verırse,hıc sorun yasamadım 🙂
Ceylans Merhaba benim ablam oldu ilk hamılelıkde uc ay olmadan kanaması oldu ama saglıklı dogurdu sımdı 3 sene sora ıkıncısı dogdu hıc bı sıkıntı olmadı ☺️
rukiye_h Ceylans ne güzel 😊 benim de kalp seklinde ve 5 aylik hamileyim biraz tereddut ettim gece gece
Tunazeyneb Benimde kalp şeklinde ve rahimde perde de var,7 aylık hamileyim hiç bi sıkıntı yaşamadım normal hamilelik geçiriyorum çok şükür bebiş de doğum pozisyonuna girmiş