Esraa12 ben doktora sormadan önce ebe ye sordum bebek büyüdüğü için dedi bir kaç hareket gösteririm sana faydası olur dedi yarın görüşcem bakalım yoksa ağrı dayanılcak gibi değil, birde benim uzanınca geçiyo ayakta çok durunca artıyo sizde dinlenin iyi gelir belki