Zuzu3321 Merhaba, bende devlet hastanesinde yaptırmıştım enabıza düşmüyor denmişti 10 gün sonra randevu al gel dendi o ara randevu alamadım, 10 gün sonra gittim orda randevusuz bekledim doktordan rica minnet kağıt olarak sonucu aldım kendi doktoruma götürdüm. 20 ekimde yaptırmıştım testi geçen enabıza girdim 15 kasımda sistemime düşmüş oda sonuç mu ney anlamadım bile onu beklemeyin bence yani