Kızcelerim adetim bugün başlaması lazım ama başlamadan 1-2 gün önce göğüste ağrı şişkinlik sertlik olurdu göğsüm aynı normal hiçbir sorun yok sadece kasıklarım ağrıyor adetim düzensiz sizce gecikecek mi yoksa bu ay bekleyip önünüzdeki aya kadar sabır mı etmeleyim test için çünkü her yapmama negatif sonuç alıyordum 🤔🤔