esraylsrl 3 ’li tarama testi 2 li tarama testinden daha düşük oranda doğru bilgi veriyor dedi benim doktorum. Genelde 2 li taramada sıkıntı görülürse 3 lü öneriliyor. Eğer sorununuz yoksa 2 li de detayliyi bekleyin derim. Ama doktorunuz önerdiyse yaptırın diye doktoru da dinlemekte fayda var. Benim ikili taramam da ense kalınlığında biraz sıkıntı çıkmıştı 3 ’li yaptırdım temiz çıktı şükür keza detaylı da cook şükür temiz çıkmıştı