Canerkan1 bende 20 gün önce kürtaj oldum doktorum 40ın çıksın o zamana kadar korun dedi ama ben genetik ve pıhtılaşma testlerini yaptırıp sonra deneyeceğim tekrar. O yüzden 40 ım çıktıktan sonra kan verip sonuçların çıkmasını bekleyeceğim o da 2 ayı bulur ki 3 ay geçmiş olacak