isimsiz123 Tip bebek ile ikizlerime Bugün 7+3 üm ve bugün kahvaltı öğünü hariç 2 ana öğünde 2 kere kusmam oldu önceden sabahları 2 3 güne bir oluyordu ama bugün böyle oldu sizce normal mi ? Hemşirem yarında devam ederse normal olmadığını söyledi. Ne olabilir sizce yaşayanınız var mı ? Kalp atışını filan duyduk bebekte bir problem olabilir mi z?
Tugcekkkkk isimsiz123 canım benim yengem ilk iki hamileliğindw gebeliğe dair tek bir belirti göstermezler 3.gebeşikte 9 ay boyunca kustu. Bu kötü bir sey deği ki çok normal. Ben de iik hamileliğimde 4.aya kadar bulantı ve kusma yaşadım sorun çıkmadı. Kusmadan sonra bol sıvı al, iyi beslen sorun olmaz diye düşünüyorum
Nuray23 isimsiz123 nasil ya ben 5 6 kere kusuyodum . Doktor bana aksine kusman daha iyi biz doktorlar iyi bisey olarak goruruz onu demisti. Cok ilginc geldi hemsirenin soyledigi.
Dilara1503 isimsiz123 benm teyzem yerdi kusardı gelip yine sofraya otururdu ve 9 ay boyunca kustu bu şekilde doktoru da ona bu çok anormal demedi hiç
Hayalzfr İkizlere hamileyim bende 9 haftaligiz kalp atışı duyduk sagliklilar ve gergin kusuyordum içim disima çıkıyor doktor prilam verdi aç karnına alıyorum yoksa oturduğum yerden kalkamiyordum iyi geldi bulantilarima sizde bu durumu doktorunuzla gorusebilirsiniz
isimsiz123 Hayalzfr günde kaç kere kusuyordunuz ayıp olmazsa 😊 doktorum 2 ye fazla dedi acaba biraz yemekleri fazla mı kaçırdım yoksa tiroit probleminden kaynaklanabilir yazıyor nette ama emin olamadım
sedaa_aa Canım ben günde 3 kere rahat kusuyordum gebeliğimin başlarında sonra gittikçe artmaya başladı hatta günde 8-9 kere kustugum oluyordu. Doktorum da sadece beslenme ve sıvı bakımından sorun olabileceğinden ilaç verdi ve çok fazla kustugum günler takviye olsun diye serum vuruluyordum. Hamilelikte normal bunlar demişti doktorum zaten değerlerimde de sıkıntı yoktu. 25+2deyim ve hala günde 1 ya da 2 kez kusuyorum bazen 3 oluyor büyük ihtimal doğuma kadar da böyle gideceğim. doktorun isterse test falan yaptırın tabi ama bence korkulacak bi şey yok
idiloska Bende hiç kusma yok safi bulantı ama o bile canımdan bezdiriyor, çift keseyiz ama tek kalp duyduk, biri sağlıklı olmayabilir dedi.