Banada 11 haftalikken tahmini ney diye sorduğumda çıkında var ama kızlardada başta çıkıntı olur dedi erkeklerin biraz daha fazla olurmuş yuksek ihtimal kiz ama bekle dedi ben kız hisseditorum demistim o yuzden çok sevindim yarın detaylı ulturosana giricem bakalim ne diyecek doktor şuan 12+2 yim