Candeniz10 Merhaba 5 haftalık gebeyim hiç belirti olmamasına rağmen idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Neler yaptınız nasıl kurtuldunuz bu durumdan acaba.
-8fatmaates Candeniz10 bende hamileliğimin başında ortasında ve şuan sonundayım enfeksiyon oldu bol su için ve idrarınız geldiğinde tutmayın direk gidin
asyactn Candeniz10 5 aylık olacak yakında ilk aydan beri geçmeyen idrar yolu iltihabı var. İlaçlar fayda etmiyor. Temizliğe de çok dikkat ediyorum ama oluyor.😐
Papatya-20 Candeniz10 ilk haftalardan ve 25 haftalık olduk mesela hala devam eden Bi enfeksiyonum var canım sürekli antibiyotik degiştirerek doguma kadar azalmasına yardımcı olucak dedi doktorum ihmal etme cok riskli Bi durum enfeksiyon ilaç bitince testleri tekrarlatmanı ve bol su içmeni tavsiye ederim
Ben-Busra Merhaba ben de çıktı. Ama ben de belirti verdi koyu renkli pıhtı gibi peçeteye gelen lekeyi söyledim doktora 1 2 defa de kan geldi peçeteye küçük idrardam sonra. Ancak devamı gelmedi hiç birinin. Az miktarda enfeksiyon çıktı idrarda. Limonlu su bol tüketmemi söyledi doktorum. Sıradaki tahlilde bakacak duruma.
Almilaaa 22+3üm. Bende de enfeksiyon varmış yeni öğrendim bol su iç ilaç yazmayalım dedi ebem. İlerde erken doğum riski olabiliyormuş geçmezse, insan korkuyor tabiki ama napalım kadınız ve maalesef başımıza geliyor😔
GhE Ben 8 aylık hamileyim bende de enfeksiyon var doktorum ilaç yazdı ama kullanamıyorum kusuyorum çünkü ilaç yutamıyorum bile ben de ne yapacağımı bilmiyorum sadece verdiği fitil Bi de kremi kullanıyorum o da geçirir mi bilmem su dahi içemiyorum bulantı kusmam var önerebileceğiniz Bi yöntem var mı doktorum bu hafta kontrole gel dedi ama ilac alamadığım için nasıl gideceğimi bilmiyorum
ironbaby Doktor bana iki kapsül antibiyotik ve bi tane de suyla karıştırılıp içilecek şase vermişti. Ben ekstradan elma sirkesini peçeteye dökerek temizliğimi öyle yapmıştım
Nrcncygn Bende 12 haftalık gebeyim ve bende de çıktı şu an ilaç verdi 10 gün kullan sonra tahlilleri tekrar yapıp bakıcaz dedi