Hacerbykdn Babyy1S çok fazla Zaten, 35 haftasında doğmak istiyor. İki gün hastane de kaldık ciddi Sancıyla gittim ,ciğer geliştirici iğne yaptılar dogmasin diye bekliyoruz. Evdeyim çok şükür şimdide.
Yenianne001 Hilal26 canım tam bilmiyorum ama okuduklarıma göre çok az daha aşağıda. Pekmez iç, muz ye, ceviz tüket, özellikle bol bol kaşar ye
Nazcem43 Hayriye19 normalde 20+5 dim son adet tarihe göre . Ama bugün doktor 19+5 dedi ve 289 gr dedi gelişim geriliği mi var dedim yok şuna bişey anlaşılmaz detaylı ultrason çektirin dedi yaşayan var mı 🙏