Kızlar dün geceden beri basım ağrıyor ve fibromiyalji var ben de kaslarım eklemlerim çok ağrıyor normalde de ama ilaç kullanıyordum bıraktım bugün belim, boynun ve dizimde ağrılarım başladı başımın her yeri ağrıyor zonkluyor boynumdan itibaren. Ayrıca bı akrabam bizde kalıyordu cuma günü gitti ce dünkü testi pozitif çıkmış ama hiçbir belirtisi yok. Evde bı tek bende bu şikayetler var çok hafif öksürüğüm de var ama onu mevsim geçişi olduğu için alerji ve astıma bağlıyorum. Sizce bana da geçmiş midir? Yoksa ağrılarım zorlanma ve fibromiyaljiden kaynaklı mıdır? Evde yatalak hastamız da var.