Benim bebeğimde 3 hafta gerilik görünüyor göbek boyunda . Bu yüzden son haftalarda 2 günde 1 gidiyorum şu anda 4 günde 1 gidiyorum . Şu anda acil bi durumunuz olduğunu düşünmüyorm içinizi ferah tutun. Ben bebeğimin hareketlerini kontrol ediyorum sürekli . Kalp atışları da iyi olduğu için şu anda acil bi durum yok benim için . Şu anda 34 haftaligim ve 26 . Haftadan beri takiple geliyoruz çok şükür . Dualarım sizinle rabbim zamanında kolay doğumlar nasip etsin 🙏