Kızlar hamile olduğumu öğrendiğimden beri kafam bu konuya takılı. Ben kiloluyum hatta kilom obez konumunda gözüküyor ama boyum olduğu için tam kilomu göstermiyorum. Doktorum sağlıklı beslenmemi söyledi onu yapıyorum bir sıkıntı yok ama benim gibi kilolu hamile kalmış birileri varmı merak ediyorum çünkü hiç rastlamadım. Şuan 5+4 gerçi ama ileri için endişeleniyorum. İnşallah daha kilo almam doktor kilo almayacaksın sağlıklı beslenip verebilirsin dedi bende şuan onu uyguluyorum. 😞😔