Duygu4444 rabbim saglıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah cümlemizin 🤲 yaşadığım yerde özdilek yok malesef 😔 karaca da yeni geldi sen düşün artık 😅 bak bebek arabası için aklıma gelmemişti martta dogum yapıcam kışa gelene kadar nerden baksan bizim buraya göre 5 ay yaz olur orta kalınlıkta almam lazım 🙈