ArvenNida Merhaba arkadaşlar 35. Haftamızdayız 4-5 gundur bacak ve basenlerımde cok ağrı oluyor. Oturduğum yerden kalkmak ve bazen yürümekte da zorlanıyorum. Var mı bu haftalar da bunları yaşayan anneler
tugbayadas ArvenNida Bendede bel ağrısı sırt ağrısı ve vajina ağrısı fazlalaştı iyice son aylar zor oluyormuş nasıl yatcağımı nasıl rahat edeceğimi şaşırıyorum bazen doğurunca bi oh diyeceğiz sanırım😃
Ugurbocegi9876 ArvenNida eveet bendede var çünkü kilo aldım artık kendimi taşıyamaz olıyorum gibi bi ağrı ama yürüyüş yapmak iyi geliyor yapmayınca daha çok ağrıyor
-8fatmaates ArvenNida bende 36 ya girdim bende de oluyor kalça kemiklerim bel kürek kemiklerim her yerim ağrıyor
aysenazinannesi Bende 36+2 haftaligim bendede ağrılar çok benim 34den beri ağrıyor sanki bebeğin tekmesi bacaklarims vuruyor son haftalar normal aslında bol bol egzersiz yürüyüş yap derim canım bende yapıyorum iyi geliyor😊😊
ArvenNida aysenazinannesi biraz iyi oldugun da hareket ediyorum hep ama artık cok zorlanmaya basladım saflıkla gelsinler insallah
ArvenNida tugbayadas aynen öyle yatınca mideme baskı yapıyor yururken belım ve ayaklarım ağrıyor ben de artık ne yapacağımı sasırdım :)
ArvenNida Ugurbocegi9876 evet olabılır bacaklarımıza agır geliyoruz artık. Yurumek de belimi agrıtıyor kısır dongu resmen :)
ArvenNida -8fatmaates internette magnezyum eksıklıgı diyor ama duzenlı muz falan tuketıyorum yetmiyor mu acaba
Nurcan1 Daha 33 teyim ama ara sıra o şekilde ağırlar oluyor , vücut kendini doğuma hazırlıyor sanırım 🤷♀️