Esilay Sevgili anneler yeni doğan banyosu sizce ne zaman yaptırılmalı??bana yardımcı olur musunuz 10 gün sonra doğum yapıcam şimdiden fikirlerinizi alayım ki ona göre hazırlıklı olayım
mercimeginanne Esilay anne tarafımda bebek hastaneden gelir gelmez göbeğe su değdirmeden yıkarlar o yüzden bende öyle yapıcam hayırlısıyla. Sonra haftada bir yıkarım gibi daha rahat eder
Betulkalkan Esilay göbegi düşmeden yıkanması dogru degil diye biliyorum ve o şekilde bir sürü yazı okudum
Unicornn Esilay Ben daha 7 aylık hamileyim ama doğum yapınca göbeği düşmeden yıkamayı düşünmüyorum zaten 5 günde düşüyormuş doğumdan sonra hemşireler temizliyor bebeği zaten eve gelince çok kirlenirse ıslak bezle silerim. Göbeğe su değerse enfeksiyon olma riski var o riski göze alamam bir kaç gün kirli kalıversin zaten onun kiri ne olacak mis gibi kokar minnoşlar 😊
Dyg61 Esilay ertesi gün yıkadık bişeycik olmadı göbek için ayrıca fısfıs vermişlerdi kuruyup çabuk düşsün diye 1 hafta da düştü
Mammimammi Esilay göbek düştükten 1 gün sonra yıkanır. Ortalama 10 günde düşüyor. Benim çocuklarımın 7. Günde düştü. Ertesi gün yıkadım. Zaten 1 haftada çocuk kirlenmiyor. Günlük elini yüzünü ıslak pamukla silseniz yeterli. Doktorlar da bu şekilde öneriyor.
busbus35 Ben oğlumu göbek düştükten snrs yıkadım ama eve gelince sildim ❤️🙏snrim gene aynısını yapicam
Ipek0z Esilay göbeğine su gelmeyecek şekilde hemen hastaneden gelince yıkayabilirsin. Şahsen ben yıkayacam göbeğin düşmesini beklemem hastane, virüs falan zaten çok kirlenecek çocuk
Balbat10 Çoğu doktor göbek düşmeden yıkamayı önermiyor, bebek doğarken ki üstünde olan tabaka bebek için çok faydalıymış cildinin nemini sağlıyormuş yıkacaksanız bile tamamen o tabakayı yıkamanız önerilmiyor. Ama tercih sizin..