Bebeğinizin kalp atışını ve kesesini kaçıncı haftada gördünüz?
Bekk 7.ci haftada kontrol de gormuştuk
Bekk 5+1 de kese 6+1de kalp atislarini duyduk
Bekk 4+4 te keseyi görmüştüm 6+4te kalp atışını duymuştum çok şükür 🤲❤️
Ben de 7. Hafta da gördüm ve duydum
6+4 de her ikisini de gördüm kese için ayrıca gitmedim hiç