İki gün öncesinden hafif sızı ağrı hissetmiştim ama bir şey yoktu. Dün biraz daha arttı internette baktım hormon değişiminden olabileceği yazıyordu. Bu sabah bir uyandım ki olanlar olmuş. İç dudak kısmı tek taraflı olarak şişmiş ve oturup kalkarken tuvalette ya da namaz kılarken yürürken vs çok kötü oluyorum çok ağrıyor . Bununla beraber koyu renk akıntı veya koku vs de yok. Yani mantar enfeksiyon falan olsa bunların da olması gerek ama yok. Akıntım her zamanki gibi kokusuz ve beyaz önceden nasılsa şimdi de öyle. Doktorumu aradım gebelikten olmadığını ancak normal bir durum olduğunu yani önemli bir durum olmadığını söyledi. Başına daha önceden böyle bir şey gelen var mı ? Doğal yoldan çözümü olur mu ? Kantaron yağı sürmek gibi