Beyzabyk Kızlar sabah 7 de yatışım yapılacak 8 buçuk gibi doğuma alınıcam bize dua edermisiniz sağlıkla yavruma kavuşayım aşırı heyecan ve stres içersindeyim aklımdan bin bir türlü soru geçiyor 🤦🏼♀️😏
rumeysaa1 Beyzabyk genel mi spinal mi ? Sağlıkla kucağınıza alın❤️ Bende sezeryan oldum 1 hafta once hiç korkmayın bebeğinize kavuşunca geçiyor boşa stres yapmışım bende sizin gibiydim 😍
Beyzabyk rumeysaa1 spinal olacak inşallah 🙏🏻 Hayırlı olsun sizinde gözünün aydın teşekkür ederim insan ister istemez stres yapıyor 😊
DuhaninAnnesi Beyzabyk sağlıkla gelsin, doğum ve sonrasıda ağrısız sızısız geçsin inşallah 🌸 bizimde son 7 🙈
Didem13 Beyzabyk bende 9.30 gibi hastanede olucam 11 gibi sezaryene alınıcam 🤲 birbirimize dua edelim sağlıklaa sorunsuz bir şekilde kucagımıza alalım bebiişlerimizi🙏🙏💕 heyecan dorukta 🤦♀️
YesimB Bende sezaryen olaçağım ikinci sezaryenim olacak, spinal, 37 haftalık erkek bebek inşalahh hepimizin iyi geçer banada dua edin canlar
YesimB Yenianne001 ben oldum ameliyat ama oğlumu küveze aldılar solunumdan dolayı bilmiyorum niye böyle oldu