mom44 Allah yardımcınız olsun şu an çok kötü Bi acı var ağrı da aynı şekilde bende Bi gitsem mi acile acaba. Benim acı eşiğim yüksek ilk gebeliğimde sancımı çok az hissettim sancı bile saymadım 6 cm açıklığım varmış ne su ne de nişanım gelmemişti iyi ki kontrole gitmişim çünkü bebeğim makat gelişti acil sezaryene alındım daha sonra da ikiz düşük yaşadım maalesef o yüzden risk olabilir mi diye korkuyorum 😯