Evet kızlar şuan hastane odamdan yazıyorum yanı tazecik ikiz anne oldum sıcak sıcak 😍😍 bilenler bilir belki ikiz kız bekliyordum çift yumurta ikizi. Hamileliğim çok şükğr iyi geçti ufak tefek ağrılar dışında kusma vs olmadı ama ilk üç ay düşük tehlikem vardı sürekli yatarak geçirdim günlerimi bu Arada tedaviyle hamile kalmadım. Neyse 3 ayı geride bıraktık 4,5,6 ayım çok güzel geçti çok şükğr evet tek gebeliğe göre çok fazla ağırlaşmıştım iş güç temizlik yapamıyordum ufacık bi mesafe yürüsem bile hemen ağrılarım başlıyor karnım semsert oluyordu ams yinede iyiyim çok şükğr 🙏🏼 Gelelim 7. Ayımızaaaa 🙄 7 ayda göbeğim çatladı dünya haritası oldu gece uyuyamama dönememe kaşık aşrılar vs başladıııı şimdiki sorunumuzda erken Doğum korkumuz 😕 Allahım buraya kadar güzel geldik nolur öyle de geçsin diye dua ediyorduk her ikiz annenin duasıdır erken doğmasınlar kuveze alınmasınlar 🤲🏻🙏🏼 Neyse 29. Haftamıza girdik kontrole doktorumuz bebeklerin kilolarının açıldığını öğrendik yakın takibe aldı her hafta gittik her hafta 60 gr açılmaya başladı 300 gr kadar normal olduğunu 35-36 da alırız dedi neyse sürekli endişeliyiz araları açılırsa o haftaları bilir göremicez neyse zar zor 33 olduk araları açılmayacak devam ediyordu 300 grla ciğer geliştirici iğne yaptırdık 2 hafta 3 hafta bekleyebilirsek çok güzel neyse 34 olduk kontrole gittik birde ne görelim bebeklerin araları bir haftada 300 gr daha açılmış bi bebeğimin karın çevresi gelişmemiş yani haftasına uyumlu değil bebeğim 31 haftalık görünüyor diğer haftasından önde bu iyi bişey değil 1800-2.400 gr bu Arada araları bu hafta içi Doğum dedi Çarşambaya gün verdi yani dün 😇 34+3 haftalık ikiz kızlarımı sezeryanla doğurdum çok şükğr ve biz biri kesin kuvezde kalacak yani hem zayıf hem karın çevresi gelişmemiş falan birini göze aldık en kötüsünü düşünüp neyse bebeklerim dünyaya geldi benim güçlü kızlarım doğdu birinin solunum sıkıntı yüzünden kuvezde alındı ben o sıra ameliyattaydım haberim yoktu odaya geldiğimde hala kendimde olmadığı için bilmiyorum hiç bişey annemler eşim çocuklarımız kuvezde değil sesi halbuki kuvezde ama neyse ki ikisi de güçlü çıktılar 2 saat sonunda yanıma geldiler çok şükğr herşeyleri gayet iyi ve kiloları 1800-1900 o gün Doğum yaptığımda ne hikmetse hepsi ikiz ikiz doğurmuşlardı şuan kaldığım kat hep ikiz odalarla dolu 😍😍 Allah herkesin yardımcısı olsun iyi düşünün iyi olsun gerçi elimde değil bende ister istemez kuvezde kalır diye çok üzülüyordum ama kalmadılar inşallah sizinkiler de kalmadan kucağınıza alırsınız çok güzel bi duygu Rabbim herkese yaşatsın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼