anneadayiyim55 canım 1 negatif aşılama oldum bende sormuştum bunu doktoruma memorialde oldum ve bu teknik uygulanıyordu fakat doktorum buna gerek yok çübkü zaten labaratuvar şartlarımız çok iyi ve aşırı erkek kısırlığında uygulanan bir teknik bu ve gerek yok demişti. Doktorumunda dediği gibi aşırı erkek kısırlığında uygulanan bir yöntem sebepsiz inferlitede bunu çok uygulamıyorlar bu arada tüp bebekle hamileyim 🥰🙏