Hfeyza Yargı değil bu. Ben de içiyordum çift çizgiyi görene denk. Hep bırakmak istiyordum ama asla olmuyordu.Allaha hayırlısı ile hamile kalayım o zaman bırakayım,bırakacağım diye dua ettim. 3 yıl oldu ağzıma sürmedim. Şimdi yine 33 haftalık hamileyim ve sigara aklımdan hiç çıkmıyor,sürekli kahve ile içtiğimi hayal ediyorum,yiyecek kadar canım istiyor ama içimde yavrumu taşırken ona kıyamam,zehirleyemem. Annelik içgüdüsü,onun sevgisi sadece bunu yaptıran.
Siz nasıl anlamak isterseniz artık. Umarım bırakabilirsiniz. Allah tamamına erdirsin.