Benim de ilk hamile oldugumu öğrenmeden adet öncesi şişme sandım ama inmedi halbuki hamile imisim şuan da da aynı bütün arkadaşlarım da da şişti şuan onlar emziriyolar emzirmeyi bitriren arkadaşım normale döndü şuan benim de buyuk sis ağrı yapıyor bazen normal yani merak etmeyin ama içiniz rahatlasın doktorunuza sorun benim de 13+4 1 gün var aramızda 😊