İstediğinzi sorabilirsiniz doğumum Sezeryan oldu .çocuk kanala girmedi sancım felan olmadı o yüzden. Ama diyorum ya ilk bebeğimde MS olduğumu bilmiyordum. Doğum sonrası toparlanmam uzun sürmedi zaten kızım 5 buçuk aylıkken aniden gözümde görme kaybı oldu. Şuan hasta olduğumu biliyorum Doğum sonrası ne olacak hiç bilmiyorum ama doktor kontrolünde olacağını söyledi doktorum