N78 Kuzum bende yaptım bak 2 gün önce adetime 12 gün vardı aynı şekilde silik çizgi çıktı ama gidip kan falan vermedim açıkçası çünkü hayalet çizgi de olabilir kimyasal da olabilir bu kadar erken öğrenmemiz etik değil zaten balım 😔 bak bizlerde bekliyoruz sende bekle bizimle kafamıza yakılanları soralım ama üzülüp ağlama Rabbim en doğru zamanda en sağlıklısından eli ayağı düzgün evlat nasip etsin bizlere bol bol dua edelim Kuran okuyalım canım benim 🌼